Beste Mark,
Toevallig kwam ik deze site tegen in m'n bezoekersstatistieken en wil ik even een reactie geven. Ik verbaas me erover dat mensen moeten oppassen voor een website, in dit geval voor onze site. Het was me ook al opgevallen dat je op andere sites zo bezig bent.
Dat er informatie op een site ontbreekt die net twee dagen online is en waar duidelijk op staat dat er meer informatie aankomt is niet gevaarlijk. Daarbij heb ik mijn vraagtekens bij de informatie die jij graag op de site zou willen zien. Wij zetten bewust onze telefoonnummers of namen niet op de site, anders worden we voordat de Challenge al gestart is bestookt met tientallen telefoontjes, met allerlei vragen die binnen twee weken gewoon beantwoord worden. Dus niks te verbergen, en communiceren kan in deze tijd al via de email.
Wat de KvK in je lijstje doet snap ik al helemaal niet, dat zijn zaken waar een bezoeker niks aan heeft.
Net zoals de indoorkartbanen, het reglement en de begeleiding. DE CHALLENGE IS NOG NIET BEGONNEN. We peilen alleen de interesse via email, en jij loopt als een dolle alles af te kraken. Wees blij met dit soort initiatieven, alleen maar extra promotie en uiteindelijk krijgt toch iemand de kans een heel jaar gratis te racen!
Dus voor alle mensen die interesse hebben, laat je email gewoon achter en je ontvangt snel meer informatie.
|