We zullen eens tegengas geven
Quote:
Originally posted by MiniE
Wat de KvK in je lijstje doet snap ik al helemaal niet, dat zijn zaken waar een bezoeker niks aan heeft.
|
Ten eerste bepaal ik zelf wel aan welke informatie ik wel of geen behoefte heb! Wat is er mis met een KvK-nummer? Dat is gewoon een nummer die voor iedereen oproepbaar is. Zodra er in Ollanda officiële geldstromen gaan lopen heb je zo'n nummer nodig..........voordat ik mij ergens "instort" privé en/of zakelijk wil ik weten met wie te maken heb.
Quote:
We peilen alleen de interesse via email, en jij loopt als een dolle alles af te kraken.
|
Als je goed leest zie je dat ik de Challenge niet afkraak, ik zeg alleen dat de site aan alle kanten rammelt en dat er bij twijfel is gewekt. Hoe kan ik, als lezer, weten dat er grote updates aan zitten te komen m.b.t. site? Nergens, vind je het dan gek dat er een bepaalde vorm van twijfel wordt veroorzaakt. Sterker nog, in het bericht van jouw op De Paddock neemt de twijfel alleen maar toe. Want wat lees ik op jullie site:
Quote:
En jij kunt hierin mee racen! De winnaar van de door ons georganiseerde Challenge wint een geheel gratis seizoen en komt terecht in een professioneel team met drie andere coureurs.http://www.racenineenmini.nl/
|
Op de site gaat de challenge al door, hier op De Paddock zeg je dat jullie niet meer dan het peilen zijn naar de interesse. Mag ik zeggen dat het een niet klopt met het ander? In plaats van twijfel weg te nemen veroorzaak jezelf meer twijfel..............daar heb je mij niet voor nodig
Quote:
Wij zetten bewust onze telefoonnummers of namen niet op de site, anders worden we voordat de Challenge al gestart is bestookt met tientallen telefoontjes
|
Hmmmmm, een beter teken dan dat kun je niet hebben i.v.m. het peilen naar de interesse onder de mogelijke kandidaten.
Quote:
Wees blij met dit soort initiatieven, alleen maar extra promotie en uiteindelijk krijgt toch iemand de kans een heel jaar gratis te racen!
|
Dat ben ik ook, alleen ik heb al meerdere malen iets dergelijks voorbij zien komen waar we naderhand nooit meer iets van hebben vernomen. Als mogelijke klant mag ik toch wel kritisch zijn? Om verdere teleurstellingen te voorkomen.............zoals we die in het verleden hebben meegemaakt. Wellicht ben jij of je organisatie uit het goede hout gesneden maar dan boet je nu voor het slechte imago dat je voorgangers veroorzaakt hebben. Daar kan ik helaas niets aan doen...........harde wereld die autosport hé
Conclusie: Was het misschien niet verstandiger geweest om nog even te wachten met de introductie van de site? Als de organisatie wat meer vorm had gehad en alle gewenste informatie gewoon beschikbaar was?
O ja, waarom post je dit niet onder je eigen naam en is de beschrijving in je profiel zo minimaal?
PS: Ik weet niet in welke mate dit (dus mogelijke) project verbonden is aan de Z-A-C maar ik wil wel even benadrukken dat ik een groot bewonderaar ben van het Z-A-C concept. Dat is trouwens via de "search-functie" op dit forum vrij makkelijk te achterhalen.