Kijk, als er niemand interesse heeft gaat het niet door. Dat is logisch. Voor een paar man kun je zoiets niet organiseren. Dus wat doen we nu, in de tussentijd dat de site online is gegaan en de datum dat de startdatum bekend wordt checken we even de belangstelling. That's all. Misschien dat ik het net niet goed geformuleerd had. Maar zoals het er nu naar uitziet gaat het gewoon door.
De plannen zijn serieus. We hebben twee indoor kartbanen die ja hebben gezegd (namen horen jullie volgende week), we moeten alleen nog de startdatum bepalen.
Waarom de site nu al online is heeft alles te maken met de RAI. Dat is natuurlijk een goeie promotour, mensen kunnen hun email achter laten als ze interesse hebben en wij kijken of er veel interesse is. Die mensen die hun email achter laten worden niet voor de gek gehouden. Ze hebben immers niks betaald. Dat gebeurt ook pas als het werkelijk zo ver is. Niks mis mee lijkt mij.
Wat betreft de KvK hebben wij deze week een afspraak met de notaris. Mark kan zelf bepalen of ie behoefte heeft aan die informatie, het merendeel van de bezoekers heeft hier geen behoefte aan, dus komt het niet op de site.
Het verleden wordt ook weer zo scheef bekeken. Het is 1 keer fout gegaan met de Extreme Drivers Challenge, maar daarnaast kan ik 5 voorbeelden geven van Challenges waarbij iemand gewoon een seizoen heeft gereden.
Mijn naam is de Jong en ik heb m'n profiel niet ingevuld omdat ik even snel wilde reageren (het wordt toch iets langer dan ik had gedacht haha) en het alleen maar tijd in beslag neemt.
Ik heb niets met de ZAC te maken. We hebben een zelfstandig team.
Groeten, als er nog meer vragen zijn....
Last edited by MiniE; 14-02-2005 at 21:22.
|