Quote:
Originally posted by MiniE
Waarom de site nu al online is heeft alles te maken met de RAI. Dat is natuurlijk een goeie promotour, mensen kunnen hun email achter laten als ze interesse hebben en wij kijken of er veel interesse is.
|
Dat de RAI een uitgelezen mogelijkheid is om het produkt in de markt te zetten is uiteraard een goede gedachte. Dat je dan ook een site online hebt is ook goed.........alleen staat er dan zelfs
teveel informatie op. Doordat de informatie nu niet compleet is begin ik te twijfelen

Als dat nu gewoon een simpele 1-page site was geworden met zowat als enige tekst "More info soon" dan was niemand beginnen na te denken. Eventueel een email-knop onder het motto: "stay tuned".
Quote:
Wat betreft de KvK hebben wij deze week een afspraak met de notaris. Mark kan zelf bepalen of ie behoefte heeft aan die informatie, het merendeel van de bezoekers heeft hier geen behoefte aan, dus komt het niet op de site.
|
Met een postcode weet ik je te vinden
Quote:
Het verleden wordt ook weer zo scheef bekeken. Het is 1 keer fout gegaan met de Extreme Drivers Challenge, maar daarnaast kan ik 5 voorbeelden geven van Challenges waarbij iemand gewoon een seizoen heeft gereden.
|
Woonachtig in de Randstad? In de plaats waar ik woon heb ik meer Belgen en Duitsers als buurman dan Nederlanders

Vandaar dat ik wellicht wat meer mislukte projecten (en dan druk ik mij nog mild uit) in mijn dikke kop hebben zitten als jouw. Snap je bij deze mijn twijfels?
Of elke Challenge die nu gehouden is even objectief en eerlijk is? Wellicht wel, maar als Mike Verschuur de winnaar is van een dergelijke challenge kun je natuurlijk wat vragen verwachten. Let wel, naar alle waarschijnlijkheid was die Mike de beste van het stel..............maar een dergelijke uitverkiezing roept natuurlijk wel vragen op. Dat is zoiets als vragen naar problemen, ook al is het niet terecht.
Last hebben van negatieve voorgangers? Volgens mij weten ze bij de beurs Race&Rally daar alles van af. Ooit is er een mislukte beurs geweest in het Mecc Maastricht door een veredelde oplichter. Enkele jaren later hebben de mannen achter Race&Rally destijds alle zeilen bij moeten zetten om dat misverstand uit de wereld te krijgen.
Ik kritisch? Klopt, na 8 jaar internet & autosport heb ik wel mijn lesje geleerd