Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
Tuurlijk is dit een zekerheid!
Dit is al maaaaaaanden bekend hoor dat tijdens iedere World Series by Renault meeting er een Renault F1 demo zal plaatsvinden. (al zal dit in Monaco niet het geval zijn denk ik, aangezien ze daar al meer dan een demo te zien krijgen op zondag rond 14u... )
|
Het is de bedoeling om tijdens ieder Renault weekend een demo te houden met een F1 wagen. Of ze dat gaat lukken is niet zeker. Als er "problemen" zijn bij het raceteam van Renault dan zou het mij niks verbazen als ze eens keertje overslaan met de demo. Stond geloof ik destijds ook in die press-release vermeld.
Monaco 14.00 uur?  Ken uw klassiekers, in Monaco is de start altijd om 15.00 uur. Anders hebben de leden van het blauwe blazergilde een te korte lunch
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|