Kijk Huudo, we gaan geen oude koeien uit de gracht halen maar ik denk dat (in een vroeger stadium van Depaddock) diverse mensen veel problemen hadden met onze manier van denken en doen. Vele zaken zagen nooit het daglicht maar in het adminforum gingen de messen duchtig in de rug. Vergeet niet dat zulke zaken ook tot bij ons komen. Objectief MOETEN we zijn en blijven, maar juist is juist. Adverteerders via Depaddock zullen zeker en vast niets te kort komen, daar twijfel ik niet aan, maar jij zowel als ik weten waarover het gaat, dat hebben we uitgebreid besproken aan de telefoon. Het gaat nu veel beter met Depaddock dan pakweg 1 jaar geleden en dat kan ik enkel maar toejuichen.
Zoals we reeds zeiden, indien er gedurende het jaar iets wijzigd dan zeggen we dat ook, zowel in positieve als in negatieve zin.
Een beslissing die wij bv niet begrijpen is waarom je de Te Koop- gezocht thread absoluut hebt willen afschermen. Dat is wat we bedoelen met het commerciele, niet dat van de adverteerders. Het afbokken van de live te koop thread is volgens ons enkel om te kunnen afblokken indien nodig. Jullie zouden ook gewoon iets kunnen deleten indien het tegen de regels van het forum ingaat, niet toch?
We zullen ons in de toekomst enkel beperken tot * zonder commentaar, dan hoeven we telkens geen tekst en uitleg te geven want blijkbaar kunnen sommigen niet goed overweg met negatieve commentaar terwijl al de andere zinnen dan wel positief zijn.
|