Quote:
Originally posted by Driesco
Het gaat nu veel beter met Depaddock dan pakweg 1 jaar geleden en dat kan ik enkel maar toejuichen.
Zoals we reeds zeiden, indien er gedurende het jaar iets wijzigd dan zeggen we dat ook, zowel in positieve als in negatieve zin.
|
OK, dus de beoordeling die er staat is er eentje van 2003-2004. Jammer dat die trend-wijziging, zoals je zelf zegt, pakweg een jaar geleden, er dan nu nog niet mee in verweven zit. Ik heb lak aan wat er in het verleden - voor ik admin was - is gebeurd. En daarom dat 'ik' het onjuiste beoordeling vind. Dan werk je hard - and you know it - om dan oude koeien in je gracht te vinden.
Quote:
Zoals we reeds zeiden, indien er gedurende het jaar iets wijzigd dan zeggen we dat ook, zowel in positieve als in negatieve zin.
|
Je mag de eerste aanpassing dus al doorvoeren.
Quote:
Een beslissing die wij bv niet begrijpen is waarom je de Te Koop- gezocht thread absoluut hebt willen afschermen. Dat is wat we bedoelen met het commerciele, niet dat van de adverteerders. Het afbokken van de live te koop thread is volgens ons enkel om te kunnen afblokken indien nodig. Jullie zouden ook gewoon iets kunnen deleten indien het tegen de regels van het forum ingaat, niet toch?
|
De reden hiervoor is simpel - en ook dat is besproken. Dus nog eens, voor de goede verstaander. Er bestaan duidelijke afspraken daarvoor en we stellen vast, dat meerdere partijen daar tegen zondigen. We zijn geen advertentie site waar iedereen "gratis by the way" kan komen aanbieden wat ie maar wil. De drempel tot regelovertredingen wordt hiermee verhoogd en sinds we het ingevoerd hebben, werkt het prima, dus waarom zouden we het moeten veranderen? Dat de kleine hier het slachtoffer worden van de grote, is iets wat je wel vaker in onze maatschappij ziet. Helaas ook bij ons.
Quote:
We zullen ons in de toekomst enkel beperken tot * zonder commentaar, dan hoeven we telkens geen tekst en uitleg te geven want blijkbaar kunnen sommigen niet goed overweg met negatieve commentaar terwijl al de andere zinnen dan wel positief zijn.
|
Dat zal voor alle andere sites beter zijn, en ook voor jullie eigen geloofwaardigheid.