View Single Post
Old 18-02-2005, 15:07
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Driesco
Dit is nochtans wel een publiekstrekker. Het kost jullie toch ook niets om iemand zijn spullen te laten verkopen? Laat hij of die iets te koop hebben EN dat in verband staat met autosport dat gewoon doen, GRATIS. Alles wat niet rechstreeks of onrechtstreeks met autosport te maken heeft heb je inderdaad gelijk, ---- HEBBES.be
Kijk maar eens hoe op autosport.be de zoekertjes de hoogte in gaan. Goed initiatief toch. U zoekt iets, heb heb het liggen en ben er niets mee - leuke handel zonder al te veel bla bla
Mijn raceschoenen, ik weet niet meer aan wie, voor 5 euro. Voor mij waren ze te groot en hij kon er iets mee doen, dat noem ik nu eens eerlijke handel se.
Kijk eens. We zijn niet geïnteresseerd in wat jij noemt publiekstrekkers, dat is onze opdracht niet, maar ik kan me wel voorstellen dat er bepaalde sites zijn die dat wel nodig hebben. We zijn immers in de eerste plaats een vereniging/club die autosportfans bij elkaar brengt, op het internet en 'in real life'. Dat de mensen die er dagdagelijks inzitten ook komen, is een meerwaarde voor ons, maar geen conditio sine qua non. We hebben de "tekoop, tehuur, gezocht" gecreeërd om alles wat ordentelijker te laten verlopen. En uiteraard zijn er dan onverlaten die zeggen, "joepie, gratis advertentieruimte voor mijne winkel", maar dat willen we net niet. DePaddock en BRI hebben niet dezelfde opdracht. Wij promoten autosport naar de fans toe, jullie promoten autosport om zelf autosport te bedrijven. Wellicht dat dat de reden is waarom jullie het niet begrijpen - wellicht? Ik weet het wel zeker. Wij zijn immers niet commercieel bezig.

Trouwens, wat je schrijft, slaat helemaal nergens op. Onze rubriek werkte net zo. We gaan echter geen ondernemingen een forum bieden om gratis diensten en artikelen te verhandelen waar die onderneming beter van wordt. Daarom is nu eerst een approval vereist.

De inbreuken tegen de afspraken gingen niet over persoonlijke dingen voor 5 euro. Trouwens er zijn al ganse motoren enz. aangeboden én verkocht, zonder enig probleem.

Last edited by Guido; 18-02-2005 at 15:11.
Reply With Quote