Quote:
Originally posted by Driesco
Wat ik wou zeggen Huudo, vroeger ging het toch ook goed? Waarom die ingrijpende verandering? Dat jullie geen winkel zijn neem ik aan, maar jullie dienen toch ook de kosten te dekken.
|
De discussie heeft zich ondertussen verlegd van "slaat de kritiek op DePaddock op 2003-2004 of 2004-2005?" tot "ik wil mijn winkel kunnen promoten in tekoop, tehuur enz".
Maar goed, om op uw vraag terug te komen. Voor bedrijven ging het zeker goed, maar dat was de bedoeling niet. Enfin, ik ga er geen bomen meer over opzetten. Particuliere verkoop is particuliere verkoop. Ofwel weet je niet wat dat betekent (in welk geval ge het eens moet opzoeken) ofwel wil je het niet weten.
Wat er ook van zij, de approval is er gekomen, omdat er ondernemingen en dus geen particulieren, er gretig misbruik van hebben gemaakt. Onder het mom van "de goeie kloten van DePaddock zullen wel niks (durven) zeggen". Wel afspraken, zijn afspraken en iedereen houdt zich daar aan. De paticulieren zouden een slachtoffer kunnen zijn, maar ik denk van niet. Ze reclameren niet en blijven aanbieden. De ondernemingen daarentegen zijn natuurlijk op hun pikkie getrapt omdat we niet willen doen wat ze zeggen. Moet ik daar dan van wakker liggen?
Dat de beoordeling van DePaddock in de nieuwsbrief - want daar ging het in eerste instantie over - terugslaat op 2003 en de periode daarvoor is me nu wel duidelijk. Voor mij voldoende duidelijk om de waarde van jullie graadmeter en het Michelin gehalte ervan te kennen.