View Single Post
Old 20-02-2005, 11:58
fomoco90's Avatar
fomoco90 fomoco90 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Dominique

Ondertussen zouden we bijna vergeten waar het hier eigenlijk om te doen was: de Havoline Nascar #28 van Fomoco90. Ziet er zeker goed uit voor een eerste test. Die kleurpaletten zijn soms heel mooi. Vooral de DuPont wagens vind ik een fantastische livery hebben. Niet altijd gemakkelijk denk ik.
Toch nog 1 attente lezer, en ik ma scrollen om de commentaren te lezen nu ben ondertussen van start gegaan met de race truck met #3 goodwrench chevy, ook wa problemen mee gehad, schuren en nieuwe grondverf, enfin get the pic, dan ma Motip glanzend erop en 't result mag er best wezen, en glijden in de handen dat de carross doet in de wachtlijn staan nog een #48 LOWE's Monte carlo, een T-bird thunderbat(batman forever), een #94 Mc D's t-bird, nog enkele decals om de #43 STP "smokey the bear te maken, super moeilijke decals( wat bezielde me toch), piccies vanavond van de chevy truck

Bedankt voor de tips met die alclad II, gebruikte die ook in de dagen van mijn R/C 1/10, wel moest je alles nog es overspuiten met ....zwart om een diep chroom effect te hebben, had da getest ma vond het schoner zonder "backing"

Last edited by fomoco90; 20-02-2005 at 12:02.
Reply With Quote