View Single Post
Old 24-02-2005, 19:58
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Ben overigens zeer benieuwd naar het chassisnummer. Volgens het stukje in Autosport gaat het om een 2004 exemplaar. Eigenwijs als ik ben zeg ik: Dat lijkt me stug..............ik gok eerder op een 2003 exemplaar met een 2004/2005 update-kit.

P&M gaat dit jaar met een nieuw concept van start, de C6. Mocht daar onverwachts een design-fout of iets dergelijks inzitten en geen resultaten boeken........dan hebben ze geen back-up meer van de oude 2004 C5-R's. Puur uit dat oogpunt denk ik dat een fabriek nooit zijn laatste exemplaren doorschuift naar een klantenteam.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote