Gevonden op sport.be
Quote:
Loix richt pijlen op EK
Het is al een tijdje stil rond Freddy Loix. Toch blijft de Limburger hard werken aan zijn terugkeer. Loix richt zijn pijlen op het Europees kampioenschap.
"Ik werk aan een officieel programma, maar veel kan ik er nog niet over kwijt. De reden waarom er op dit moment weinig vooruitgang in het dossier is, heeft te maken met de onduidelijkheid bij de internationale automobielfederatie (FIA)," aldus Loix.
"De wagen bestaat gedeeltelijk, maar is nog niet afgewerk en heeft dus ook nog niet gereden of is nog niet getest. Maar van zodra de constructeur het licht op groen krijgt kan alles snel gaan. Ik kan nu nog niet zeggen om welke constructeur het precies gaat. Wel is het zo dat velen zich vergissen in het feit dat er maar één constructeur zou bezig zijn met het ontwikkelen van de WRC 2000."
"De wagen klaar krijgen is één zaak, het budget is een andere zaak. Maar ook daar werk ik hard aan en gaat het de goede kant op. Ik maak mij sterk dat het project kan slagen. Als we van start gaan zal het sowieso niet in Italië zijn, die wedstrijd komt te vroeg," besluit Loix.
|
(Het bericht dateerd van 18 feb)
Ik lees er de woorden: officieel programma en constructeur. Dus onze gedachten zijn wel degelijk correct...
Volgens Lois zijn er dus meer constructeurs bezig dan wij denken met een S2000 wagen te ontwikkelen...
Ik ben alvast benieuwd ...