View Single Post
Old 28-02-2005, 00:02
vandijk vandijk is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Mistery
Wat die 'optimistische berichtgeving' betreft, heeft lmsr.net zich gebaseerd op een bericht van de FIA GT organisatie, dus schiet niet op de pianist, doch op de componist. En de berichten van de organisatie zouden normalerwijze 'zeer betrouwbaar' moeten zijn, ware het niet dat ook nu weer het geheel door één der betrokken partijen wordt tegengesproken. "Waar halen ze dat nu weer, er is geen enkele zekerheid daarover", zijn de woorden die ik enkele minuten geleden telefonisch mocht vernemen...

Het 'kwakkel' artikel (volgens betrokkenen toch) van de FIA GT kan je dus vinden op deze link : http://www.fiagt.com/newsitem.php?key=542

Wat daar dus als 'zekerheid wordt verkondigd, blijkt volgens betrokkenen dus een 'mogelijkheid' te zijn...
Ik heb geen bronnen dicht bij het team en dus van de week na het ontvangen van het persbericht even contact gehad met de FIA. Daar vertelde men me dat Toine het media bericht heeft verstuurd en later ook nog telefonisch heeft bevestigd.

De toon van de laatste zin is denk ik het belangrijkste. 'T is denk ik geen vraag meer of de auto er staat maar of die er optijd staat.

IIG een super aanvulling voor het veld IMHO!