View Single Post
Old 05-03-2005, 22:26
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Om er nog een Hongaarse WC-anekdote bij te doen

Tijdens de Hongaars GP in 2002 op de zaterdag had deze gast-marshal de behoefte om iets achter te laten in Hongarije Ik dus op weg naar de WC's onder de boxen. Al het volk van de F1 teams maakte ook gebruik van die WC's. Een half uurtje / kwartiertje voor de start van de wedstrijd van de F3000 stond ik dus in die ruimte te wachten voordat er een WC vrijkwam om de iets grotere boodschap achter te laten. Achter mij stond de coureur Sebastian Bourdais met wellicht iets grotere nood, die kerel moest binnen enkele momenten van start gaan voor zijn F3000 race.

Op het moment dat de deur open ging liet ik Bourdais voorgaan. De deur ging dicht, hoorde zijn overall opengaan...........en een vloek in het frans. Geen papier meer! De deur vloog open en Bourdais naar de toiletdame voor een nieuwe voorraad wc-papier. Ik bleef rustig wachten, naar binnengaan had weinig zin Daar dacht een monteur van Minardi iets anders over, die kerel liep mij voorbij en deed de deur op slot. Op het moment dat Bourdais terugkwam met nieuw WC-papier hoorde we die monteur vrolijk breien aan een nieuwe bruine trui. Bourdais was in eerste instantie pissig maar realiseerde zich ook dat er geen papier was. Beiden hadden we een glimlach op het gezicht, hoe ging die monteur dat oplossen? Na enkele ogenblikken vloog de deur open en die Minardi monteur liep, zonder ons een blik waardig te gunnen, weg van de WC's.

De vraag waar ik nooit een antwoord heb gekregen: Hoe zou het op zaterdagmiddag hebben geroken in de Minardi pitboxen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote