View Single Post
Old 06-03-2005, 17:17
Pascal Pascal is offline
A4993

Heb me kostelijk geamuseerd in Wheels. Vond de wedstrijd (misschien ook daardoor) niet helemaal saai. Steeds zijn er, in het begin van het seizoen, wat parameters die niemand kent. Ook het nieuwe kwalificatiesysteem is aanpassen, ook wat betreft TV kijken. Ik moet toegeven dat ik per jaar slechts 2 à 3 wedstrijden op TV bekijk. Omwille van de hiervoor aangehaalde redenen is dit steeds de eerste en tweede GP. Ook USA en Brazilië spreken me om één of andere reden aan.

Niemand heeft het tot nu toe gehad over de banden. Wat me opviel was dat de banden, na een volledige wedstrijd, nog meer "profiel" hadden dan vorige seizoenen na 1 stint. Het is duidelijk dat de afgelopen seizoenen de bandenfabricanten de limieten van hun banden, qua slijtage en grip zochten. Waarschijnlijk gaat dit zich ook nu in die zin evolueren.

En ja A.J., ik houd er nog een goede herinnering aan over. Ik was namelijk de winnaar van de helft van de inzet van de prono. De bedoeling was de numeers 1,2 en 3 juist te raden. Dan zou je de volledige inzet krijgen. Indien niemand de volledige inzet had, kreeg hij de helft van de inzet. De andere helft blijft in de pot voor de volgende wedstrijd.

Met Fisico, Barrichello en Montoya zat ik er deze keer het kortst bij

C U
.
.
Reply With Quote