Quote:
Originally posted by gwyllion
Wie kan er nog volgen? Klopt dit lijstje ongeveer?
Sauber: Ferrari -> BMW
Red Bull: Cosworth -> Honda
Midland: Toyota -> Ferrari (en Dallara chassis)
Dubai: Mercedes
(allemaal geruchten natuurlijk)
Wat betekent dit voor Minardi? Gaat Cosworth nog wel een motor maken als ze dat alleen maar voor Minardi moeten doen? Misschien de Toyota klanten motor?
|
Ik vermoed dat Minardi z'n laatste jaar ingaat. Alles wijst toch in die richting. Sinds 2000 is er geen ziertje vooruitgang meer te bespeuren en leeft het team enkel nog verder van Stoddarts dollars en de taxicoureurs (coureurs die betalen om te rijden).
Dit jaar wordt volgens mij dé inzinking. Stoddart ligt constant dwars, de wagen is in geen enkel opzicht een verbetering tov seizoen 2004, de coureurs zijn eens te meer onervaren met F1-bolides en een echte hoofdsponsor ontbreekt, met wat gekluns heeft Stoddart Trust en Willux kwijtgespeeld.
Minardi gaat sinds 2000 niet meer voor continuïteit. Waar andere teams als doelstelling punten en finishen van races hebben, heeft Minardi als doel het seizoen te overleven. Eens moet het dus fout lopen.