View Single Post
Old 10-03-2005, 00:07
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Finish
Dit jaar wordt volgens mij dé inzinking. Stoddart ligt constant dwars
Hij moet zijn rol toch goed blijven spelen

Quote:
Originally posted by Mark
Vergeet niet dat Stoddart de stroman is in de strijd tussen Bernie/FIA/Ferrari en de rest. Het "armste schaap" in de frontlinie en de rest ligt verdekt in de greppels. Paultje is niet meer dan vers kanonnen-vlees
Met die ludieke opmerking zat ik er niet ver naast. Verhaaltje op Pitstop.tv

Wat betreft Stoddart en F1. Stoddart is zeer zeker een liefhebber van de sport en/of show...............maar hij is nog meer een speculant. Stoddart heeft destijds niet Minardi opgekocht uit liefde of medelijden. Stoddart dacht met de koop van een startplek in de F1 op korte termijn een bak geld te kunnen verdienen. Eind jaren '90 was er al een tendens gaande dat Fabrikanten belangstelling toonde voor de F1. Startplekjes waren destijds schaars en dus duur. Pech voor Stoddart dat Arrows en Prost op de fles gingen, opeens was de nood niet meer zo hoog. Toyota kon simpelweg een lege plek opvullen. Ok ze moesten wel een flinke borg betalen maar die krijgen ze in de loop der tijd terug.

Het verblijf van Stoddart in de F1 duurt hem langer dan hem lief is, zijn hoop is nu gevestigd op GM of Volkswagen / VAG. Van andere fabrikanten hoeven we niks meer te verwachten qua F1. Concerns zoals VAG of GM zullen pas instappen vanaf 2008, als de ellende van Bernie en de GPWC voorbij is. Mocht GPWC de strijd winnen dan is dat gedoe over startplaatsen ook voorbij.

Conclusie: Paultje heeft gegokt en verloren.........maar dit is uiteraard mijn eigenwijze mening
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote