Quote:
Originally posted by Don Kamiel
Het was idd een beetje koud .. maar toch de moeite vond ik !!!
Die oranje Ascona daar reed Vermeulen mee, ik ken em ook niet, weet alleen dat Monnens met diezelfde wagen vorig jaar in Haspengouw gereden heeft.
Nu nog enkele foto's (er waren er meer gelukt als in Spa)
Nog een andere Ascora die graag dwars ging ! (en hij had nog tijd om zijn hand op te steken na de foto )
|
Schitterende foto!!! Als ik het goed voor heb, is deze foto genomen op KP8 tijdens de tweede lus, vlak aan de snelweg en TGV?
Wij stonden bij de volgende haakse bocht, en hebben het van ver zien gebeuren, het was zo iets van "waaaaaaaaaw... hoe houd hij het toch z'n kar weer recht

"
Man man, die z'n goe bezig.

Ik zelf heb niet echt schade gezien aan de C2 bij de pasages van de 0 wagen. Was dit mss de reden van de vertraging die er was op iedere KP....
Er is geen enkele KP optijd gestart, zelfs niet de eerste er was zelfs een KP 25min telaat gestart....
Verder nog dit hot nieuwtje:
Vanaf de rally de wallonie zal er een tweede Supper 1600 deelnemen aan het BK!

Het is Olivier Collard die een Renault Clio S1600 heeft gekocht, hij zal er vanaf de Wallonie -normaal gezien- de rest van het BK mee rijden. Mogelijk zit er een uitstap in het Franse kampioenschap in. Hij heeft de wagen zelf gekocht, omdat huren te duur zou zijn, daaruit leid ik af dat hij ook wel in 2006 met dit karretje (EK?) gaat rijden...
Bron: Een kerel van Namen die op een KP vroeg hoe laat het was, het bleek een mecano te zijn van collard z'n cliotje vanaf de Wallonie
Toch wel positief dat er eindelijk concurentie komt voor Bouche in de S1600 klasse, hopelijk volgen er nog dit seizoen... Princen???
Want voor Bouche is het wel niet echt positief om aan je sponsors resultaten voor te leggen waarin een klein group N cliotje voor je eindigt, terwijl dat met een kleiner budget kan rondrijden…