Thread: Crash Sprinters
View Single Post
Old 22-03-2005, 08:26
serge serge is offline
De Paddock Rookie

Persoonlijk ken ik Pascal Kevers niet, ik weet ook niet hoe oud (of jong) hij is, maar veel ervaring heeft hij bij mijn weten nog niet (wat geen verwijt is natuurlijk). Ikzelf heb al een beetje ervaring (2 seizoenen SC, 1 x RPN en nu 1ste seizoen TC), en die ervaring krijg je alleen door rondjes te rijden, of het nu op training is of in een wedstrijd. Als je buiten de SC wedstrijden niet traint, dan doe je volgens mij bitter weinig ervaring op. Zijn vader Tony daarentegen heeft volgens mij ervaring zat. Daarom verwonderd het mij ook dat ik in de voorbeschouwing van de SC lees dat de Golf van zoon Pascal zomaar eventjes 30 of meer PK's bijkrijgt, op een toch al niet trage wagen.
Als je de wagen op zich al niet meester bent, waarom dan al een stap hoger zetten en er nog meer vermorgen induwen. Meer vermogen = sneller = meer ervaring nodig. Vader Tony zou dan toch beter moeten weten...
Mijn mening hierover: meer trainen, meer ervaring opdoen, eventueel met een minder krachtige wagen, en misschien nog eens gewezen worden op de spirit van de SC en TC, nl. dat er gereden wordt met respect voor eenieders materiaal...
Reply With Quote