Thread: Crash Sprinters
View Single Post
Old 22-03-2005, 17:26
Swa's Avatar
Swa Swa is offline
De Paddock Rookie

1. Door te trainen doe je meer ervaring op. Dat is algemeen geweten! En ja daar leer je je banden kennen, koud en warm. Ik denk dat jij in het begin ook alles hebt moeten leren, net als iedereen. Daarbij komt dat het nog maar zijn vierde of vijfde race is. Ben jij dan nog nooit rondgegaan? Maar niet iedereen heeft donderdags de tijd om te gaan rijden op Zolder.
Hij heeft pech (door gebrek aan ervaring) dat het in de start was. Moest jij in de start zijn rondgegaan, met nog 30 wagens achter je, ...
2. Even bij stilstaan. Als je wagen eerst naar links schuift (theorie over de middelpunt vliegende kracht) en je stuurt tegen, dan is het logisch dat de wagen uiteindelijk naar rechts gaat.
3. Ik zeg niet dat jullie allemaal in het frans moeten beginnen! Maar je moet ook wel begrijpen dat hij (gelijk de meeste Walen) geen woord nederlands spreekt omdat ze dat daar in de scholen niet aanleren. En het is omdat het vas is dat er gaan franstaligen mogen meedoen of moeten ze eerst nederlands kennen of zo?!? De helft van de ministers kan het nog ni! En den andere helft kan dan weer geen Frans!

Quote:
Originally posted by reivax

ps. en weet je wat mischien nog erger is , na afloop heb ik geen enkele kevers gezien om zich te verontschuldigen , zelfs een kleine SORRY vonden ze blijkbaar niet nodig.mischien denken ze dat de houding op en naast het circuit dezelfde moet zijn
Ik weet niet of gij de Keversen persoonlijk kent? Ge moet dus ook niet alle Keversen der door sleuren hé! Heeft Tony u ooit al eens iets misdaan of zo?
Trouwens na de startcrash vorig jaar is hij persoonlijk zijn excuses gaan aanbieden en dat werd toen ook niet door iedereen in dank aangenomen.

En wat er in de voorbeschouwingen staat is niet altijd waar. Vorig jaar gingen zo ook van wagen wisselen. Daar is bij ons ook nooit sprake van geweest. We gingen dit jaar (volgens de voorbeschouwing) met een golf 5 aan de start komen.

En ik begrijp u ook wel ze. We hebben de laatste 2 jaar ook al 2 père-totals gehad dankzij andere wagens. Maar met gewoon rondjes te gaan draaien op zolder gaat Pascal dit niet oplossen. In een startsituatie is alles anders. Ik denk dat u dit ook wel weet.
Ik geloof ook wel dat Pascal respect heeft voor het materiaal, zijnde dat van anderen en dat van hem. Zoiets doet men niet expres hé!
Ik heb trouwens in de TC dingen gezien die véél erger waren dan rondgaan op koude banden. In het midden van de rechte lijn rijden terwijl er een snellere wil passeren en dergelijke.

Last edited by Swa; 22-03-2005 at 17:37.
Reply With Quote