Zit ik even te kijken naar de kalender en er is weer een modelbouwbijeenkomst gepland op vrijdag 01 april as. in Wheels. Niet dat ik erg aktief ben op modelbouwgebied de laatste tijd, maar de vorige meeting hebben we al geanulleerd wegens ziekte, dus hoogste tijd om weer eens samen te komen voor de zomer.
Normaal trachten we demo's te doen - vorige keer stond spuiten op de agenda - maar aangezien Sennake er niet bij kan zijn (en hij de spuitcabine ging leveren) zal dat topic naar het najaar verplaatst worden. Zelf zit een beetje verlegen voor onderwerpen omdat ik momenteel niet echt aan iets bezig ben.
Maar... laat het ontbreken van een geplande demo geen bezwaar zijn om langs te komen. Er zijn de laatste tijd heel wat modellen afgeraakt, dus die moet je zeker meebrengen natuurlijk. Dan kunnen we die bespreken. Ik zal wel mijn modelbouwgerief meebrengen om indien nodig, hier en daar toch wat te tonen, moesten er in de loop van de avond vragen e.d. komen.
Als jullie toch graag een bepaald iets besproken zouden willen zien, post het dan maar, dan zie ik wel of ik iets kan voorbereiden.
Ga het wel niet te laat maken want de dag erna is het heel vroeg op om naar de TAC rally te gaan zien in Tielt.
Kunnen jullie even deelname bevestigen?
Ah ja, waar, wanneer en om hoe laat?
Thema café Wheels
Vrijdag 01-apr-2005 dus
Starten doen we om 20.00