Donderdag 24/03 wordt de racewagen naar Nederland gebracht bij afregel en vering constructeur "Intrax", om dat "ding" tenminste terug z'n goede baanligging van 2004 of misschien nog beter(?) terug te verkrijgen... als het niet in Belgie kan dan maar naar de buurlanden!
Ook gaat er door een ander Nederlands racingservice bedrijf werk gemaakt worden aan de lawaaidemping van de inlaat en uitlaat.
Daarna gaat de wagen 2 testsessies ondergaan waarvan 1 te Zolder en 1 te Francorchamps telkens met de mensen van "Intrax" welke verder de baanligging zullen fijntunen. (de bedrijfeigenaar is zelf piloot zodoende...)
Ik ben het kotsbeu ondertussen van al die beloftes en pseudo oplossingen welke we links en rechts te horen krijgen van een "bende prutsers" en telkens onze races verknoeien.
De wagen zal en moet probleemloos worden en zal bij de besten behoren van groep 4, zo simpel als dat.... al moet ik er steendood bij vallen! (dat laatste is een grapjen, hoor!)
Doei
Luc
GM RACING
|