29-03-2005, 19:38
|
De Paddock Rookie
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by damamaho
Ik post zelden op DePaddock, maar nu moet me toch iets van het hart.
Ik keek al maanden uit naar vandaag 29 maart. De DTM op Francorchamps.
Maar de laatste weken las je niets als berichten dat Francorchamps hermetisch afgesloten zou zijn, totaal verboden voor het gewone publiek. Dus, mijn zin om vandaag naar Francorchamps te geen was helemaal weg. Totdat deze middag een Duitse vriend me belde met de mededeling dat hij in Fancorchamps was en dat alles goed toegankelijk was.
Ik dus vlug mijn fototoestel genomen, enkele fotos van Frentzen, Alesi, McNish, Häkkinen, Schneider, Reuter, ... bijeengezocht en vertrokken.
Alles was inderdaad toegankelijk, ben zelfs een tijdje de pitstraat op en af gelopen.
Alesi signeerde 2 fotos, de andere piloten (met uitzondering van Häkkinen die afwezig was) signeerde alle foto's.
Van mensen-schuwe rijders heb ik niet veel gemerkt.
Alles bij elkaar was het een leuk dagje Francorchamps.
MAAR, waar komen toch al die kwakkels vandaan dat het circuit afgesloten wordt????? DTM wil zich toch profileren als een "fan vriendelijke" serie?
Zijn er bepaalde mensen die het internet gebruiken om zulke kwakkels rond te strooien zodat zij daar alleen rond lopen?
In ieder geval, als er noch eens ergens een test-sessie is, dan zal ik de berichten hierover niet meer lezen en er gewoon naar toegaan.
Degenen die er niet waren hebben een mooie kans gemist om die wagens een van HEEL dichtbij te bekijken.
Vriendelijke groeten, DANNY.
|
ze hebben nog de kan tot vrijdag want zoland is de DTM te gast in SPA