Quote:
Originally posted by E30 Racing
Dat was me ook niet helemaal duidelijk, of het nu wel of niet toegestaan is om te filmen... Bij deze dus.
Maar waar komen die filmpjes dan allemaal vandaan? Wordt blijkbaar toch niet al teveel op gecontroleerd dan. Maar we zullen er voorzichtig mee zijn!
PS Roy, Zijn er vanaf dit jaar aanscherpingen mbt geluidsniveau? Op de officiële site staat wel iets van strengere regels, maar niet wat ze precies inhouden. Heb je dit al zien staan?
Greetz Frans
|
Je dient officieel toestemming te vragen bij de GmbH. Zo ben ik in 2003 met L1 op de NS geweest en heb mogen filmen :-)
M.b.t. geluid; hetzelfde als op Zolder, 95 dB. Ze staan direct achter de slagbomen. Ver kom je dus niet als het te hard is :-)
M.b.t. die andere filmpjes; zeg "dat mag niet" en mensen gaan dat doen. Vooral Nederlanders :-). Ik heb al gezien dat ze camara's innamen welke na de ronde weer opgehaald mochten worden. GmbH wil gewoon verkomen dat ongeconcentreerd gereden wordt en dat ongelukken gefilmd worden. Dit is zeer slechte publiciteit en dat kan de NS met al die Grünen in Duitsland niet gebruiken.
Doe het dus voor ons, de liefhebbers van de autosport.