Thread: DTM in ...
View Single Post
Old 03-04-2005, 15:18
Raikkie's Avatar
Raikkie Raikkie is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by dulu
Heb daar op vrijdag 01/04 ( en het is geen he grapje ) nochtans geen onnozelaars gezien die kwamen smeken om een foto of autogram, de "durvers" werden beloond met dat waar voor ze kwamen, en ik heb nergens Boze gezichten gezien, of "toevallig" publiek zien wegjagen, de piloten waren zeer vriendelijk en gemoedelijk en maakten wel even tijd voor een foto of handtekening.....

en... Integra ... beetje op uw woordkeuze letten a.u.b. want als je elke paddocker die op zoek gaat naar een foto of handtekening van of met zijn idool een "meute onnozelaars" gaat noemen .... ..........
We blijven in Duitse sfeer

@Integra : Ik heb daar beleefd staan wachten tot Mika buitenkwam, er stonden buiten mij nog een paar mensen. Volgens mij is het toch maar een kleine moeite om dan enkele minuutjes de tijd te nemen voor een paar foto's en handtekeningen... Hij was zich toen toch al gaan omkleden en ging die dag niet meer rijden... Ik heb er begrip voor dat rijders niet iedereen kunnen plezieren en dat men niet altijd vrolijk kan zijn, maar een beetje moeite voor zijn fans is toch wel het minste wat hij voor ons kan doen.
Reply With Quote