View Single Post
Old 04-04-2005, 20:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by marcel
ik denk niet dat de corvette van GLPK Carsport Belcar gaat rijden.
Het lijkt me anders wel erg logisch Kijk, dat Pagani-geneuzel lijkt mij regelrechte onzin. Met de Viper weten ze wat ze in huis hebben, op dit moment nog voldoende potentieel om eventueel kampioen te worden in de Belcar. Zal niet zo makkelijk meer gaan als in het verleden maar het kan wel nog.

Die Pagani, niet betrouwbaar genoeg..........de Mercedes Benz motoren spatten al uit elkaar vordat je ernaar gekeken hebt. Daarnaast is de naam Pagani besmet in autosportland......krijg je nooit meer verkocht aan iemand anders. Daarnaast is die wagen een 2002-concept...........met de MC12 en DB9 is de Dagani zwaar out-dated.

Een deelname met de C5-R aan de Eurorace lijkt me niet meer dan logisch. Perfekte voorbereiding voor de 24 uur van Spa Hebben die van BMW Motorsport vorig jaar ook gedaan.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote