Ja twas zeer fun, ik had de cursus gevolgd.
Maar 's morgens was het zo koud, brrr.
Zolder is wel een fijn circuitke ze maat

Ik kom zeker en vast nog eens.
Maar kmoest in de namiddag weg en twas zowat wisselvallig weer met kleine regenbuitjes .. maar niet zoveel last van (buiten mijn schuiver aan die eerste chicane voor de Villeneuve denk ik). Ik ken die namen niet echt.
Maar de Jacky Ickx bocht en de eerste 3 bochten na het rechte stuk aan de pits zijn megazalig. Zeer snelle bochtjes.
Toen ik de allereerste keer reed kwam ik af aan de Villeneuve chicane, maar veel te snel .. het leek me zo'n snelle chicane .. maar toch niet

en dan eens rondgedraaid.
Maar op zich is da zo slecht niet want dan heb ik da ook eens meegemaakt

(Ik heb dus 2 schuivers gemaakt in totaal aan die 2 chicanes

)
Dan rijdt ge zo rechtsomhoog en da zijn ook coole bochtjes. Zeker ook die 90° bocht richting Jacky Ickx bocht.
Er waren wel nog veel goeie tegenstanders. Heb er maar een paar (die de Eran Cursus volgden) kunnen inhalen. Maar er was zo'n Peugeot 405 Mi 16.
Dat ziet er niet sportief uit maar op't rechtstuk reed die zooo van mij weg

(Ik reed met 205 GTI). Maar binnenkort gaan we mss andere veren op de Peugeot zetten want nu was het toch soms waggel waggel.
Voor de rest zeeeeeeeer geslaagde dag ! Alleen jammer dat we dan 's middags ni gebleven waren, maar ik heb me in de voormiddag al genoeg geamuseerd

.
Eneuh weet iemand hoe de instructeur noemde die met mij meereed ? Hij had zo'n karthelm (met zo'n vooruitstekend stukje onderaan de helm) met rood en grijs. Ik denk Bart (stond op zen helm), zou dat kunnen ? Ik wil gewoon zen naam weten
Ook was ik dan nog vergeten mijn tijden te vragen maja