Moet zeggen ze bij Citroën woord gehouden hebben. Ze hadden evoluties aangekondigd, met namen op het niveau van de banden, en de Michelins onder Loebs Xsara hebben hun werk naar behoren gedaan. Leuk gevecht geweest tss Gronholm en Solberg voor plaats 2 en Martin en Gardemeister voor plaats 5. De Peugeot jongens wisten deze gevechten telkens in hun voordeel te beslissen. Duval eindelijk ook een goed resultaat neergezet, onzichtbaar weliswaar, maar goed, toch knap 4de.
De tussenstand bij de piloten laat een interessante ontwikkeling zien. De eerste 5 staan slechts met 6 ptn verschil.
1. Solberg: 26 ptn
2. Loeb: 25 ptn
3. Martin: 23 ptn
4. Gardemeister: 20 ptn
5. Gronholm: 20 ptn
...
8. Duval 5 ptn
Bij de constructeurs komt Citroën 3 ptn-jes dichter op Peugeot.
1. Peugeot: 43 ptn
2. Citroën: 31 ptn
3. Subaru: 28 ptn
4. Ford: 26 ptn
5. Mitsibishi: 24 ptn
6. Skoda: 4 ptn
|