View Single Post
Old 13-04-2005, 09:27
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Quote:
De deelnemers hebben dus maar één wedstrijd die als voorbereiding kan dienen op de 24 uur.
Niet helemaal korrekt.
Mensen die met zichzelf in discussie gaan, daar moet ge voor opletten

Castrol Haug zou ik persoonlijk meer met Touringcup vglen qua niveau.
Het tempo dat Gerrit daar neerzet in zijn Mitsu Evo is er niet naast en de races duren ook wat langer.

Er is ook nog Castrol Haug light, een wat bizarre formule waarbij je ook punten scoort door je op voorhand voorspelde rondetijden te halen, rondetijden waar iedere ronde 5seconden af moet gaan.

Beide cups worden samen verreden en er moeten minstens 2 piloten op een auto zitten.
Voor zover ik weet heb je als complete rookie 3 CH(light)s nodig om de VLN binnen te raken.
Maar ik dacht dat je 3 VLNs nodig had om de 24h binnen te raken, ik kan mis zijn (straks kom ik mezelf hier ook al verbeteren en dan zijn we helemaal verloren )

En de meeste teams huiveren nu al bij de gedachte dat ze maar 9 dagen hebben om te bekomen herstellen na de laatste VLN, die laatste CHC ligt nog een pak dichter. En de andere CHC is dit weekend en dus idd interessant maar moeilijk haalbaar, de meeste hun goesting om vlug af te komen is er precies wat af.

Fotograaf die ik ken en Zaterdag voor de training iedere keer ergens in een half bevroren gracht lag om dan telkens te horen dat het toch niet doorging is berserk roepend naar huis vertrokken, de ring volledig afzwerend.
Maar op de "Tot binnen een paar weken!" riep ie nog JA terug

Jochie
Reply With Quote