View Single Post
Old 14-04-2005, 13:55
MichelRacing MichelRacing is offline
De Paddock Rookie

Red face

Op Circuit Zolder... Soms wel en niet... Ligt eraan of er van die controleurs staan bij de trapjes die je toegang tot de pitbox verschaffen... Ja de RACB moet gewoon ophouden met al die probeerselen... Straks is Belgie zijn spraakmakende mix van GT&Toerisme endurancekampioenschap kwijt... Ik snap niet waarom ze dat willen doen hoor:S!!! Als je kijkt hoe succesvol de Belcar is, er komen steeds meer internationale deelnemers en de kwaliteit verbetert zich jaarlijks. Er is nergens in de hele wereld waar zo'n variatie aan auto's is! En dan nog iets, BCTS sorry dat ik het zeg hoor maar als de RACB het helemaal slim wil aanpakken dan moet men de BCTS-races indelen in de Belcar-weekends, maar van Belcar naar BCTS kan ik je al vertellen... Sorry voor de BTCS-racers maar dan kom ik niet meer hoor! En dan kan je mij ongelijk geven, maar ze moeten het Belcar-kampioenschap wat betreft de formaten van races houden zoals het vorig jaar was! 4 races van 120min., 1 24-uurs race en 1 4uurs-race. De RACB doet alleen zichzelf de das om als ze het naar een soort BCTS-kampioenschap willen omvormen... Men ziet toch ook dat zoiets in Nederland ook niet werkt met races van 1-uurtje. Kijk naar dat deelnemersveld en dat van de Belcar. Nou je mag het niet volledig vergelijk, maar kijk op gebied van internationale deelnemers. Dat worden er steeds meer in de Belcar, omdat het daar aantrekkelijk is om te racen en ook voor de sponsors. Dit is mijn mening over dit onderwerp, veel van jullie zullen het wel niet met me eens zijn

Last edited by MichelRacing; 14-04-2005 at 13:59.
Reply With Quote