Quote:
Originally Posted by Integra
Ik heb al meermaals gehoord en gelezen dat Pescarolo sinds vorig jaar zijn auto geen Courage meer mag noemen door een ruzie met Yves Courage ...
Hier het duidelijk voorbeeld: Nouvelle voiture, nouvelle motorisation : ce sera la Pescarolo-Judd, puisque le partenariat avec Peugeot s’est interrompu, et que Henri Pescarolo a choisi le moteur Judd 5 litres pour équiper ses voitures.
Echt nergens is iets te lezen van C60 behalve dat de auto op dat chassis is gebaseerd ...
|
Man, Man, Man... nog een paplepelke nodig? Je citeert gewoon wat er al staat... Ocharme... Arm niveau... En laten we er nu aub over ophouden, want dit heeft niks meer te maken met de kern van autosport (En ik dacht dan nog met 'kenners' te maken te hebben...oh jee...)
Uit respect voor diegenen die De Paddock van in het eerste uur steunen, de 'stichters', zeg maar, verlaat ik hier dit forum... Dit kan nooit jullie bedoeling zijn geweest... Chapeau voor de 'stichter', jullie hebben iets bereikt, maar aan ongefundeerde discussies heb ik helaas geen baat... Guy (vooral jij), Pascal, Werner, Yves en Chris: het ga jullie goed, en dat meen ik, diep uit het hart zelfs. Maar dergelijke 'moddergooierij', sorry, daar heb ik mijn (dikke) buik van vol. Het moge duidelijk zijn dat een forum (waar jullie je best voor doen) staat of valt met de kritieken van enkele 'kenners onder gesloten naam'. Vandaar mijn besluit... Sluit mijn account maar af, niettegenstaande alle werk achter de schermen (ja, ook 'jullie' schermen, remember..) mocht dit niet baten... Spijtig, jammer maar helaas... Hou jullie kop boven water, ik gun het jullie...