Quote:
Originally Posted by marcel
@Pat: die test en evaluatie zal zijn om te zien of zo een race aanslaat bij het publiek, om eventueel elk jaar zo een race te rijden in dit format. het zal niet voor een heel seizoen zo te rijden zijn, hoor.
|
Moest ik er zeker van kunnen zijn dat dit in de hoofden van de RACB-bobo's, inderdaad slechts een plan is voor 1 race, ik zou nog durven zeggen waarom niet.
Toch heb ik teveel het gevoel dat ze Belcar in het format van BTCS willen duwen. En wat doe je als je twee series hebt die uiteindelijk hetzelfde voorstellen ...
Enige "maar ..." die ik in dit geval kan ontdekken is de aanwezigheid van een regionaal gedeelte in de BTCS. Valt dit misschien te koppelen aan de geruchten dat er bij onze Waalse vrienden een nieuwe regionale reeks zou komen à la ZTC ? (Sorry, weet niet meer op welke site ik het gelezen heb)
Als je dan even nadenkt, zijn er te weinig auto's over in BTCS, en ze rijden ook meestal 2 x 60'. Welke naam zou RACB dan verkiezen ... ?
Ik sluit me dan ook volledig aan bij MichelRacing en hoop dat dit geen vervolg krijgt !