het zou misschien wel een oplossing zijn om Belcar als GT kampioenschap te laten gelden en BTCS de tegenhanger op tourisme niveau
dan is het overzichtelijker voor het publiek, want dan krijg je maar twee of drie klassen per reeks
nadeel kan zijn dat de belcar verwordt tot een pure porsche cup
alleszins weet ik dat de btcs een bedreiging vormt voor de belcar zoals mijn TEW collega sconinx

hierboven zegt. De kosten liggen immers lager en publieke belangstelling is er voldoende voor beide!
soit, we zien wel, ik vond deze format van de belcar voor de verandering wel eens geslaagd! spannende race, complete veranderingen in het klassement, zo moet het hé
wel één bemerking: hoe komt het dat de tijden zo hoog lagen? ge kunt wel denken dat ik verwonderd ben als ik zie dat een porsche 996 supercup tragere tijden in de regen rijdt dan ik met een simpel fun cupje! De wagens van LMES hebben blijkbaar een pak minder moeite met de regen ... krijg ik hier weer een discussie op gang over het niveau van de piloten of lag de piste echt zo glad en was de zichtbaarheid nihil? graag wat verduidelijking en hopelijk weer stof tot discussie

(ik ben in mijne slechte vandaag hehe) ik kijk maar naar de tijden van vanina hé