View Single Post
Old 17-04-2005, 21:15
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by MichelRacing
srry voor de SupercarChallenge fans. Maar dat concept is 3x niets tov de Belcar. Ik ga regelmatig naar Zandvoort vanwege sponsorverplichtingen van het bedrijf waar ik kaartjes van krijg waar ik werk. Leuk amateur, maar SuperCarChallenge is amateuristisch en Belcar is professioneel.
Als het concept niet klopt................waarom kan deze klasse dan elk jaar forse "groeicijfers" laten zien. Ze hebben zelfs al een wachtlijst voor de nieuwe deelnemers. Kun je van de Belcar helaas niet zeggen Het waren er dit weekend wederom geen 50. Daarnaast mag je het DSC en de Belcar niet met elkaar vergelijken maar dat geef je zelf ook aan.

Wat betreft 2 * 60, de race van zaterdag kun je eigenlijk niet beoordelen vanwege de weersomstandigheden. Zeer uitzonderlijke situatie, bij een onderzoek zou je zo een waarde een uitbijter noemen en dus niet meenemen in de evaluatie. Trouwens een gele vlag situatie van een half uur en een pitstraat die gebruikt wordt als een "interventie-werkplek" kom je ook alleen maar tegen op Spa. Wat een gesukkel om die S&P Porsche weg te halen.

De race van zondag is me goed bevallen, jammer van de safety-car op het laatste stukje waardoor de thriller geen mooi einde kreeg. Prachtig om die Goossens door dat veld te zien stampen. Halen ze het wel of niet..........dat was de vraag.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote