Jan Heylen met een Mosler MT900R in Espana?
Ik was op zoek naar wat referentie-tijden om de Ascari KZ1 naar waarde in te schatten. Opeens een Spaanse deelnemerslijst gevonden van de race in Jarama. Wie staat daar op? Jan Heylen !! In de winterperiode hebben we reeds mogen lezen dat hij bezig was met een GT-project. Gevonden!
De bron
Het team waar hij voor uitkomt is ESCUDERIA MOTOR TERRASA, collega van dienst is HENK Van ZOEST. Maar nu komt de vraag: Hebben ze daadwerkelijk gereden? Op de hele site kan ik geen totaal uitslag vinden. Op het beperkte aantal foto's kan ik geen tweede Mosler zien.........maar dat zegt niks.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|