View Single Post
Old 23-04-2005, 21:16
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Ik vermoed dat -in jouw geval- bij andere teams dan TBR de waarheid altijd ergens in het midden zal liggen ...

héhé; heeft er niet zoveel mee te maken Peter, ik heb gewoon enkele weken terug een ander verhaal gehoord over de niet deelname van Heydens - het was dus wel al enkele weken bekent dat ie niet aan de start zou komen ...

om nog eens terug te komen op de demo run in Zolder. lijkt het me toch dat Renault Sport zich zwaar overschat heeft. Naast GP2; FR 1.6. 2.0. 3.5 en dan nog de Mégane en dan nog een hele rist clio cups... Gewoon te veel willen en met het gevolg dat er in elke serie wel iets niet goed loopt zoals GP2 dit weekend laat zien, maar ook de WS 3.5 heeft z'n problemen al gehad en nu de Mégane met de laattijdige leveringen.

En RS heeft gewoon teveel wagens toegelaten tot de Mégane Trophy oorspronkelijk was er een limiet tot 25 dan opgetrokken tot 28 en nu 38. al betwijfel ik serieus of die 38 wel gehaald zullen worden want zo zal JP Coppens uit Frankrijk die oorsprokelijk voorzien was bij ESP gaan rijden voor TP Competition - het grootste team in de serie.
Er zijn heel wat zitjes nog altijd niet ingevuld... o.m bij Team Elias,Saturn..
en ja bij TBR is men er ook niet uit wie nu de 2e Mégane zal besturen...

Ook de communicatie is pover voor de Mégane. Blijkbaar gaat alle aandacht naar WS 3.5... nuja... Zal dinsdag is verhaal halen bij Laurent Godin over hoe het nu zit met premies ed voor die eerste race.

We zullen dinsdag in Spa zien wat het geeft nu de wagens voor het eerst niet langer gelimiteerd zijn tot 4000 rpm.

Fotos en waarschijnlijk een onboard lap vanuit de Mégane over Franco dinsdagnacht op de site.
Reply With Quote