View Single Post
Old 26-04-2005, 10:23
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

hehe, het was weer eens een zogenaamd spannende wedstrijd en alles staat hier weer in vuur en vlam. Mooi is dat. De oude goude discussies zijn weer terug want er is weer eens strijd vooraan. En al snel gaan de gesprekken niet meer over de GP zelf, maar over de eeuwenoude verschillen

Ondanks het feit dat het er best spannend uitzag, heb ik ook vastgesteld dat F1 nog altijd in hetzelfde bedje ziek is. Schumacher op eigen pure kracht van 13 naar 3? I don't think so, ik heb maar zeer weinig inhaalacties gezien, rondenlang heeft ie achter broertje rondjes gedraaid om er dan, als het erop aankwam - die verdienste hebben ze wel (maar 't is eerder strategie dan pure racerij op de piste) - alles uit te persen om na de eerste series stops op 3 weer op de baan te zitten. En het inhaal manoeuvre op Button grandioos? 't is maar hoe je het bekijkt - Button maakte een inschattingsfout bij het inhalen van de Williamsen en Schumacher zag en profiteerde ervan. Zijn verdienste, maar niet meer dan dat. En natuurlijk dat Alonso zijn eerste plaats niet ging afstaan. Maar soit, wat ik wil zeggen is zeker niet dat ik Schumachers prestatie wil minimaliseren, maar wel dat ik niet veel racerij gezien heb. Racerij zijnde inhaalacties enz. (enkele uitzonderingen niet te na gesproken.) Als ik 1,5 uur in mijn zetel moet zitten en zien dat er veel treintje gereden wordt en dat de 2de ondanks het feit dat ie sneller is, de 1ste niet voorbij kan, dan scheelt er nog altijd iets met de F1.

Spannend voor mij wil zeggen dat, in dit geval, Schumacher had kunnen aanvallen, voorbijsteken, Alonso terug gevochten zou hebben enz. Nu wist je gewoon al op voorhand wat er ging gebeuren en da's jammer.
Reply With Quote