Quote:
Originally Posted by Mark
Vandaag eindelijk de eerste echte wedstrijd van de Langstreckenpokal. Gewonnen door "Porsche Werksfahrer",
|
Yup, grotendeels omdat de (voor de rest zeer snelle) Emanuel Collard zich met de Manthey Porsche heeft gemist bij de verbinding GP circuit NS en zo niet alleen een GP ronde teveel deed maar er ook nog een volledige NS ronde bij moest doen!!!!
Quote:
zeer verrassend geen fabrieks M3 GTR aan de start van deze laatste voorbereidingswedstrijd.
|
Niet zo verrassend, eerder verassend

Ze weten blijkbaar nog altijd niet waarom de andere GTR uitgebrand is en daarom willen ze geen risicos nemen met de 24h.
Remember 2j geleden waar beide wagens zelfde gearbox ijsprobleem hadden.
Quote:
De wereldpremiere van een BMW 1 in competieverband ligt nu in Duitse handen, de wagen is overigens wel uitgevallen.
|
Ik denk dat er twee waren, weet niet of/hoe ze gefinisht zijn.
Ander koersfeit, Marc Sluzny is met zijn Astra Coupe KEIHARD in de Wochenspiegel GT3Cup kampioen geknald.
Laatsgenoemde was eerder van de baan gegaan en het is misgegaan toen hij er weer op wou komen. Een ENORME ravage naar het schijnt, deelnemers moesten over het gras en curbs om te passeren.
Vriend van mij die zijn eerste wedstrijd verdienstelijk ging uitrijden met GT3 heeft daar debris opgepikt en moest zo noodgewongen opgeven ...
Ander bevriend team zagen de differentieel van hun nieuw opgebouwde M3 met BMW motorsportkas loskomen bij de start, ander bevriend team met LPG TT had een Turbo die loskwam door bouten die eruit vielen van de hitte, milieuvriendelijke LPG uitlaatgassen waren dan een voordeel voor de piloot om het wat langer uit te houden

(zonder turbodruk) maar toen zijn drinkbus begon te smelten hield ie het voor gezien.
De fabrieks 320 superproduction deed weer mee met Muller, Huisman en Priaulx, prachtig afgewerkte wagen.
Stuck reed samen met Hurtgen in een Shubert 320 superproduction.
Toen hij de wagen aan de kant moest zetten aan Galgenkopf is hij noodgedwongen te voet naar de pit terug moeten keren.
Eens daar aangekomen was het best dat de marshalls met dB meter niet in de buurt waren! Wat een TIRADE!!!!
De GT3 met historisch knipogende livery was prachtig, spijtig genoeg kan ik momenteel niet uploaden dus de fotos zullen even op zich laten wachten...
Jochie