View Single Post
Old 26-04-2005, 18:07
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark
Vandaag is Jantje te zien in RTL Autosport...........mededeling dat ze waarschijnlijk de rest van het LMES seizoen zullen afwerken.
Is inderdaad goed nieuws. Zou hij dan samen met die Amerikaan gaan rijden? John Bosch heeft het volgens mij te druk met zijn TGP en Ferrari Challenge races.

Quote:
Originally Posted by Mark
Echter dat is klein nieuws vergeleken met dat ene zinnetje, althans als ik dat goed verstaan heb. Ze waren wat aan het keuvelen over de reglementen voor sportscars enzo..........en opeens zei Lammers dat ze druk bezig waren met de plannen voor 2006, 2007 en 2008. Ze waren een wagen aan het bouwen Kijk een Lola, Zytek, Courage, Pescarolo of Dome die koop je maar die bouw je niet. Waar is die gast mee bezig? Een echte Nederlandse LMP?
In 2006 zijn de huidige LMP900 wagens (zoals RfH Dome, Audi en Lister) niet meer toegestaan, dus RfH ontkomt er niet aan om een LMP1 of LMP1 Hybride aan te schaffen. Een hybride lijkt me niet logisch omdat deze in 2007 niet meer toegestaan zijn. Ik begreep overigens gisteren van Lammers dat het ombouwen van de huidige LMP900 wagen naar een LMP1 hybride zo'n €400.000 kost. Voor meer info over reglementen: http://www.mulsannescorner.com/kieronsalterlmp12.html

Ik kan me niet voorstellen dat RfH zelf een auto gaat bouwen, Lammers heeft namelijk duidelijk aangegeven dat het financieel niet voor de wind gaat. Het lijkt me logischer dat RfH bv een nieuw model Dome koopt en die samen met de fabriek gaat ontwikkelen.

....Of zou John Bosch iets zien in een LMP1 project aangedreven door een Ferrari krachtbron? Kortom een zogenaamde Barron-Ferrari LMP1? Vorig jaar was de Nederlander Wiet Huidekoper op zoek naar technici voor een "long term Le Mans sports car programme"....

Last edited by FIRE; 26-04-2005 at 18:12.
Reply With Quote