View Single Post
Old 26-04-2005, 20:51
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Ik heb al een tijdje zitten denken om het in 2 te knippen, maar ik denk in dit geval dat de discussie dan zou stilvallen of zou kunnen eindigen in een welles nietes slipstreampje.

Laat maar staan zou 'k zo zeggen want de afgelopen GP komt er altijd wel ergens tussen.

Wat het inhaalbeweging op Button betreft. Wel er is een groot verschil met 2000.
Schumacher/Button: 2 rijders op dezelfde hoogte bij het ingaan van de chicane - lees hard remmend dus redelijk traag
Schumacher/Hakkinen: 3! rijders op dezelfde hoogte bij het naderen van de chicane in volle slipstream en de snelheid van uitvoering lag toch wel wat hoger denk ik

Dat ik een, door Mika himself, gesigneerde print van die inhaalbeweging thuis in de living hangen heb, doet even niets terzake

knappe dingen tss '96 en 2000. Hij heeft er in die periode ook net zoveel 'minder knappe' dingen laten zien, iets waar hij gaandeweg toch wel doorheen gegroeid is.

Wat de veiligheid betreft. "Motorsport is dangerous" en ze verdienen bakkken met geld hiervoor. Dus ze moeten stoppen met de drivers te behandelen als sissi's. Ze zijn verdorie beter beschermd dat wij allemaal in onze dagdagelijkse vehicles. Doe maar eens een crash aan 70 per uur in pakweg een Peugeot 307 of in een F1, je zal het verschil direkt merken.

En dit is wat ik heet

Last edited by Guido; 26-04-2005 at 20:54.
Reply With Quote