View Single Post
Old 27-04-2005, 10:56
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular

@Classic,

ik ben er nu al een hele tijd bij, en heb er niet veel gemist denk ik.
Ik heb eigenlijk nog nooit ongelukken gezien tussen 2 wagens, wel eens eentje in de banden of de grindbak(including me), maar dat zijn dan degenen die oftewel hun wagen niet kennen (voor de eerste keer met een hagelnieuwe porsche) of de mensen die komen om hun grenzen te verleggen.

Deze laatsten, dat is geen probleem, die weten waar ze mee bezig zijn en zullen 9/10 opletten voor de anderen.

Wat betreft zelf schade oplopen, als je niet als een gek rijd want dat moet niet op zon dag (velen vergeten dat), dan gebeurt er ongetwijfeld niks. Doe het zoals het moet, eerst rustig lijnen rijden, daarna sneller en sneller. en met "daarna" bedoel ik de volgende keer, niet na 10 minuten

Wat betreft regen, als je bij regen kan rijden, dan kan je het zeker op het droog moet je maar denken. Ga in het begin gewoon wat trager, dat doet iedereen trouwens.

En als conclusie, ik denk dat het merendeel dat meedoet er met zen eigen wagen rondrijdt, en dus een beetje voorzichtig is.

Ga er gewoon voor en probeer er wat van te leren, en jezelf niet te overtreffen, dan komt het wel in orde.

Race-groeten,
Jo
Reply With Quote