View Single Post
Old 27-04-2005, 12:37
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Na alle kommentaren hier en in de vakpers gelezen te hebben, zit ik me nog steeds af te vragen of ik nu iets gemist heb. Ik heb namelijk de GP niet kunnen bekijken, niet rechtstreeks en de geprogrammeerde video voor de samenvatting op La Une heeft het door de wonderen der techniek ook laten afweten. De afgelopen dagen was ik in Madrid (werk, geen vakantie ) en in het hotel heb ik wel een Spaanse krant op de kop kunnen tikken. Maar liefst 12 van de 60 pagina's (de eerste 12 dan nog) waren gewijd aan de nieuwe Spaanse held die de Italo-Germaanse kombinatie in eigen huis was gaan verslaan. Er werd gewag gemaakt van "Het duel van de eeuw", en toegegeven, deze eeuw hebben we nog niet veel duels gezien. Toch heb ik zo de indruk dat de duelwaarde ons enkele weken geleden aangeboden door ene De la Rosa (ook al een Spanjool) een pak hoger moet geweest zijn dan het taktische spelletje dat Alonso en Schumi nu hebben gespeeld. Uiteraard ging het toen niet om de eerste plaats, en daar zit em waarschijnlijk het fundamentele verschil.
Zie ik de dingen verkeerd of ligt het aan pakweg 35 jaar F1 races opgeslagen op mijn persoonlijke harde schijf?

jan
Reply With Quote