View Single Post
Old 27-04-2005, 14:15
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

Quote:
Originally Posted by Huudo
Vooraan zal Tsjoen het in de Corolla WRC moeten opnemen tegen VanParijs in een EVO 6,5 maar wat vooral interessant is een Corolla WRC uit Frankrijk bestuurd door LeBrun Jean Jacques. Melissa Debackere niet vergeten in de Celica en ook hier een Celica uit Frankrijk die bestuurd zal worden door Ghillet Chirstophe.

De hele trits BMW's, en het zijn er nogal wat. VanWoensel in zijn prachtige M3, maar ook Verreydt zal erin aantreden. DeFerm doet zijn eerste optreden in D1 met de Compact en ook de S1600's zijn van de partij met uiteraard Bouche in de Clio maar ook Bruyneel in de Fiesta.
Ik moet u ontgoochelen, Lebrun is verre van de snelste. Hij gaat wel vooruit, maar op die momenten neemt hij veel risico's (en ja, ik heb hem er al naast zien gaan).

Ghillet

Lebrun

http://picardie-rally-photo.ifrance.com

Ik verwacht mij aan een walkover van Tsjoen, daar achter wordt het mooier tussen de oude groep A's. Maar ik vrees dat Deferm niet gaat kunnen volgen met de BMW. Verreydt zoekt nog een auto, de motor is in brand gevlogen tijdens een test. En over het wel/niet starten van Gaban en Steveny is het ook altijd wachten tot KP1.