View Single Post
Old 12-05-2005, 19:30
rappe106's Avatar
rappe106 rappe106 is offline
De Paddock Rookie

ik heb me gisteren heel goed geamuseerd. en als toeschouwer heb ik me ook niet verveelt. veel coole bagnollen.
ik heb twee uurtjes gereden en heb er alles aan gedaan om mijn banden naar de kl* te rijden. het is me niet gelukt (ik heb nieuwe banden thuis liggen en wou ze er graag opleggen, maar zal dan maar wachten tot na de volgende ERAN). straatbanden zijn toch behoorlijk slijtvast. met m'n straatbandjes draaide ik ook een snellere tijd als voorheen. de 106 is wel gevoelig aan bredere ef grotere wielen, alsook een extra persoon. met de 195 brede Yokohamas 14' draaide ik 2.07 en met de 165 bandjes mich pilot 14' is dat 2.05. een extra persoon (90kg) daarentegen is dan weer 2.12.

toen het driften begon, zei andy mij om der een lap op te geven. dat moeten ze geen twee keer zeggen om mij volledig op te hitsen. de eerste drift die ik placeerde was al dadelijk extreem en destructief. in plaats van op het asfalt te blijven, binnenkant bocht over het gras. een behoorlijke slag bij het betreden van de curb (radio uitgeschoven, binnenverlichting uit de hemel geklapt en al mijn cd's uit het handshoenkastje gevlogen). de band linksvoor bleek hard te blijven, dus maar verder gereden.
bij het afvlaggen om 6 uur nog stom zitten doen (een beetje gooien met het kontje tegen lage snelheid) en Natuurlijk moest het weer eens mis gaan. op het korte stukje na de eerste linkse (een lekker breed stuk om gek te doen) breekt hij zwaar uit naar links, dus dwars richting gras en grind. nog net de voorste wielen op het asfalt kunnen houden.
achteraf was het wel lachen. de copiloot moest vooral lachen met mijn domme uitspraken tijdens het voorval (oei....Oei....OEIEJOIEJ)

het was super gister. nog extra bedankt Eran
groeten
de rooi saucies (centsies/106)

mijn innige deelneming aan de bestuurders van de AX. niet makkelijk om je speel autootje te verliezen nadat het je leven heeft gered.

Last edited by rappe106; 12-05-2005 at 19:42.
Reply With Quote