Quote:
Originally Posted by Huudo
Het falen kan, en is volgens mij, een gevolg zijn van iets anders. Dat de Michelins op Massas auto er ook bijna doorzitten, illustreert dat toch. Ik kan en wil best geloven dat Schum over iets gereden is, maar als de zijkant aan flarden gaat, kan dat ook het gevolg zijn van extra belastingen die erop de band zitten. Niet alleen het loopvlak, maar ook de zijkanten van de karkas bepalen mee de stevigheid. En als het idd zo is dat de Bridgestones nu begeven, dan heb je gelijk.
Ik denk dat de auto dit jaar veel brutaler is met het rubber dan vroeger en dat ze nog niet de juiste structuur in de karkas gevonden hebben om het een hele race uit te zingen.
Het zal altijd 2-ledig blijven.
|
'k zat er redelijk goed op. Niet dat de auto brutaler is met de banden zegt Bridgestone, maar wellicht verkeerde - lees niet optimale druk - heeft de linkerachtenband doen klappen - karkas begaf het.
Staat op
pitstop.tv.
Blijf erbij, zelfs als de druk niet optimaal is, moet het karkas op een goed gebalanceerde auto het kunnen uithouden.