View Single Post
Old 15-05-2005, 00:51
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Scapa
Dat zullen we eens aan de Frans moeten vragen eh Geel is gewoon dé autosportstad bij uitstek in België!

Thanks for the offer, ik zal er u aan houden

Aan de Integra zal het niet gelegen hebben de kwaliteit van Honda kennende. Moet dus wel de piloot geweest zijn
Voor een groot stuk zal het inderdaad wel aan de piloot gelegen hebben! ,

Ik had deze keer niet echt vertrouwen in mijn remmen. Ze waren niet zo goed bij de les als anders.

Het komt bij sommigen misschien een beetje flauw over, maar dan doe ik het liever wat kalmer aan IPV de wagen ergens in een of andere vangrail te parkeren.

Ik heb 6 jaar vakantiewerkgeld in die wagen zitten, en hoe graag ik het ook zou willen, ik ben geen beroepspiloot.

Maar inderdaad, over de betrouwbaarheid en de prestaties van mijn Integra heb ik totaal geen klagen. Trouwens, in die wagen staan er ook 2 sofa's, dus als je met mij ook eens mee zou willen ben je natuurlijk welkom! (Hoewel ik denk dat je bij Peter beter zit wat kicks betreft...)

En over die piste in Geel? Zou daar geen plaats voor zijn op het terrijn van den Buga?