Quote:
Originally Posted by Mark
Behalve de oude bestaande tribunes waren wel wat volk zat, zag het er leeg uit. De bezettingsgraad van de tijdelijke tribunes kwam geloof ik niet boven de 30 tot 40 procent uit. Totaal aantal? Gok op zo'n 20.000 fysiek aanwezigen. Er kunnen weliicht meer kaarten verkocht/verdeeld zijn...........maar die zijn dan toch thuis gebleven.
|
dan zat je blijkbaar niet in het sardienenblikje eau rouge 3. Maar wat voor fans zijn dat seg? Hakkinen wordt afgevlagd en iedereen gaat naar huis? Fans komen ook pas aan een half uur voor de koers (dan wordt het ineens druk) daar betaal je dan 60€ voor.
verder toch wat kritiek op de organisatie:
-pitwalk aflassen op zaterdag omdat de training een rode vlag had en het schema uitloopt : ok. De pitwalk op zondag aflassen omdat er "technische problemen zijn?" :s wat voor technische problemen? een poort de niet opengaat ofzo? nee, daar zat volgens mij een andere reden achter.
-waarom krijg ik twee armbandjes? 1 voor de inkom en het andere? niet voor de paddock, want daar moet ik mijn kaart laten zien aan iemand die er blijkbaar tegen zijn zin staat, niet voor de tribune want daar moet ik ook men kaart laten zien (deze was heel vriendelijk, ik vind dat we deze moeten klonen, dat zou de ticketcontrole in spa beter maken

)