Ben ondertussen ook al ff thuis van de race. Ben toch echt wel blij dat ik vandaag ben kunnen gaan (gisteren jammer genoeg niet). Warm-up stukje in busstop gezien, einde van de warm-up bij uitkomen van blachimont. Manman zo een zalige plek om die bakskes te zien en horen rijden! En vooral die 2004 Mercedessen gaan daar nogal tegen de grond ja, maar 't is toch aardmoeilijk om op de juiste moment het knopje van het fototoestel in te drukken
De race zelf weer maar in busstop gezien, daar konden we immers de race nog goed volgen op het scherm. Ik vond het toch een aangename race om aanwezig te zijn. Hadden misshien wat meer acties mogen zijn, maar er waren toch genoeg aangename momenten vond ik. Paffet die daar Kaffer omdraait, en er terecht een drive trough voor krijgt. Maar dan zag ik op het scherm toch ook duidelijk (dacht ik) dat Tomczyck Frentzen een tik gaf waardoor hij in de grindbak belandde en meteen heel zijn race om zeep hielp, en hij mocht wel ongestraft verder :s
Ik vond ook dat er maar weinig volk in Francorchamps was vandaag, al stond er aan de busstop wel al gezellig 'veel' volk. We zijn toch zeker pas een uur na de race doorgereden (eerst nog in de paddock waar geen controle meer was, en dan ff binnendoor en ik stond zelfs voor het podium

), maar toch was het nog een hele file tot aan de autostrade, en neen wij zijn niet langs de Source weggereden, maar eerst richting Les Combes, omdat het aan de Source wel potdicht zat.
Fototjes heb ik ook weer proberen te nemen, maar vandaag nu niet echt op fotoplaatsen gestaan, wel even Blanchimont en uiteraard het podium.
Waarschijnlijk morgen staan ze online, en dan leest ge het wel op de gepastte plaats
Nog ff iets over Mika Hakkinen. Met de startgrid voor deze race, en zijn prestaties van de voorbije twee races in het achterhoofd, had ik mijn geld al wel op hem gezet, maar hij heeft het toch maar knap gedaan ja! Vroeger in zijn F1-periode zag ik hem altijd wel graag rijden, maar ik zag er toch nooit zo een groot talent in eigenlijk. Vond hem in '98 en '99 meer in de juiste wagen zitten, dan zelf er recht bovenuit te steken. Maar ik moet die mening ondertussen toch wel herzien. In de wintertests ging hij nog niet goed, maar nu is hij echt wel supergoed bezig. En volgens mij gaat Paffet het er nog moeilijk mee hebben wat de titelstrijd betreft. Net als met Alesi, die vond ik ook sterk rijden vandaag.