Colsoul op één TT.
Wat Colsoul betreft, vind ik hem een grote meneer wat betreft de pilotenkeuzes voor zijn wagens. Ook als tuner is hij top...
Dat hijniet verlegen is voor straffe en gedurfde uitspraken weet ik ook, al doet hij deze uitspraken niet dikwijls.
Misschien gaat idd ook Prevot niet vrijuit...
Alw as het reeds vorige rally duidelijk dat Prevot niet tevreden wat met de "aktie" van Duval.
Quote:
COLSOUL: "PREVOT IS ONBEKWAAM"
Guy Colsoul liet op Sporza Radio zijn licht schijnen over de problemen waarmee François Duval worstelt. Duval mag van Citroën niet deelnemen aan de rally van Turkije na enkele zware crashes.
Volgens oud-toprijder Colsoul ligt het probleem vooral bij de corijder, bij de opgestapte Stéphane Prévot dus. "De navigator moet de chauffeur leiden, letterlijk en figuurlijk. Prévot kan dat niet. Hij is onbekwaam. Het was de verkeerde man bij de verkeerde rijder."
"Duval is wereldtop, maar is het niet gewend om bevelen te krijgen. Raad van managers en zo lapt hij aan z'n laars." "hij is eigenwijs en arrogant"
|
Quote:
"DUVAL IS EIGENWIJS EN ARROGANT"
Guy Colsoul is bikkelhard voor François Duval, maar wel eerlijk. "Duval heeft nauwelijks school gelopen. Hij is niet bekwaam om veel te denken. Correctie: denken kan hij wel, maar wat er dan van komt, is een ander paar mouwen."
"François is een eigenwijs mannetje dat niet geïnteresseerd is in geld. Hij kan arrogant zijn, goh. Maar roekeloos is hij zeker niet. Alleen nu, nu hij zich wel spiegelen aan WK-leider Loeb."
"Maar François kan veel meer dan Loeb, alleen is hij 8 jaar jonger. Zijn carrière is niet in gevaar. Ik zie hem met een goeie corijder bij Citroën blijven"
|
C U