schitterende racerij dit wtcc kampioenschap
colciago idd een foute tik gegeven, hij was wel sneller maar zo moet het niet. Dat waren trouwens een aantal tikken in 1 bocht, waardoor die Seat blijkbaar niet meer kon sturen en recht in de banden vloog.
Schitterende 1ste race van giovanardi, raar dat het in de tweede een pak minder ging. Gelukkig voor hem maakte Farfus een domme fout op Zanardi waardoor hij nog kon opschuiven naar plek drie. Zanardi was op het einde trager maar ik had hem toch graag op 3 gezien. Het onmogelijk inhaalmanoevre van Farfus mag van mij bestraft worden.
Dirk Muller en Priaulx waren duidelijk aan mekaar gewaagd. Andy nam twee maal een schitterende start, Muller de tweede race vant zelfde. Daar ligt toch een belangrijk nadeel voor de alfa's lijkt me. Ondanks de extra gewichten van beide toch duidelijk overheerst in deze manche. Wat met Tarquini die twee onzichtbare races reed ... een tactisch plan om zijn gewicht weg te werken of een andere reden? De Alfa's konden m.i. zeer goed mee, maar hij bleef achter. Laat ons hopen dat Chevrolet en Ford er snel in slagen om de kloot te dichten en dan krijgen de drie topmerken nog wat extra concurrentie, en logischerwijze zou dit de races nog meer moeten animeren.